Jessica

Alla inlägg under mars 2009

Av Jessica - 11 mars 2009 11:28

ja det va ett tag sen manskev här urs å fy på mig :-(.

Sist jag skrev skule vi snart på utstälning, och vi kom i väg som vi skulle kanske en anning sent men men. placeringara va väll inte sådär jätte bra Lollo och Billyh va dm som placera sig bässt. Lollo va bästa laklanden då dom hon tävlai mott va släta i pälsen och laklanden ska ju vara stäv ungefär som en teddy ingen roett för henne :-(. Bily då han blev bästa klippta långhår 2 att jag va stålt över honom då fick en jätte fin rosätt i bejbi blåt och vitt

:-), Nu ska vi på utstälning igen denna gång får Lollo stana hemma då hon förhoppnings viss är drecktig inte helt säker än. så vi tar med oss Billy Boy Rufus  Skade Gulliver och vårat ny tillskott Fenix Nidorino en ur mysig skinny hane. han ska ställas i ras och pet. i ras mest för att få han bedömd efter ras standaren. Skade Gulliver och billy ska med ställas i pet Och Rufus och Billyh ska även ställas i klippta får se hur det går denna gången i klippta   förhopnings viss går det bra denna gång med. Sist jag stälde Rufus va i Lilla edet i sommras för en engelsk domare han blev klippta 3 utan rosett :-(. har inte fått några poeng på varesig Billy Eller Rufus när jag ställt i klippt då det va en dansk dommare sist. men denna gången är det svenskt, Ska bli intresant att se. Har även skikat ett mejl til A som har Elvis och Rolfy och frågat om hon ska dit. Får ta och skika ett mejl till L och kolla när vi ska vara hos henne med :-/ .


Billy Boy på bilden :-=) min stålt hett

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards