Jessica

Alla inlägg under augusti 2009

Av Jessica - 24 augusti 2009 14:56

Japp då va avbottet härifrån klart :) har änna glömt bloggen. Mycket har nog hän sen sist kan inte babbla upp allt men litte kan jag ta upp :)'


Tre nya marsvin har flyttat hit 

Det är 

Sparta´s Liselott Skinny honablack/ golden mycket söt hona med stora fina öron och stora ögon :) möjligen litte lång nos, 


Imargo´s O´Fasia LakelandhonaDe Golden mycket stäv och fin huvud och öron :) men har ett faligt humör


Myrans Mika  En satin himalya hane  på 3 år som bara ska gå här och bli gammal :)...



När jag släpte i hopp dom två nya med mina 3 gammla blev det ett härans liv O´fasia ska bestäma har jag märkt, Lilla Luella fick ett mega jack över ögat men det läker fint, 


O´fasia har gott med nisse i några dagar för att hon ska paras men konstaterade i dag att hon inte brunstade så hon fick flytta ner igen, så nu är det litte tjafs men det lägger sig nog snart hoppas jag, hon ska bara vissa dom andra att det är jag som bestämer bara så i vet,  

Lollo gick med Oop´s Överstefilemon i ett par dagar innan han skulle hem till M igen :) hoppas bara hon blev parad för nu brunstar hon inte.  Hoppas på Pe White i den kullen :) Har lovat M en där så hon ahra första tjing på dom precis som J har första tjing på ungarna efter Ofasia och Nisse.  Nisse har varit i väg på lite romantik hos ett par vänner till mi, han värkar veta precis hur han ska göra honan har gott 6 fulla veckor går in på sin 7 i dag och är mega stor :) så det ska bli spänande där :) Lollo fick ju 6 ungar med Nisse så hoppas för T& M att det inte blir 6 där med för då blir det till att hjälpa till med matningen för 6 ungar är mycket för en hona med endast två spenr att klara av, mucket spänande :)


Ne om man ska ta och örja så smått med maten kanske :)  Bilder på dom nya grisarna kommer snart :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards