Jessica

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Jessica - 11 januari 2009 21:08

Ja söndag första inlägget, hm ska jag bli bloggare? är till och med dålg på att skrva dagbok :-/. men får väll ge det ett försök.


Här hos mig bor det 5 marsvin som jag värderar väldigt högt.


Det är Rufus "merino" Gamel gubben han blir 3 i april pappa till 4 kullar varav en född här.


Billyh min gulle gris "sheltie" blir 2  i juni  som är den mysgasre av hanarna här han är pappa till 2 kullar, var av den ena sonen bor här.


Gulliver "nonself" billys son  blir 1 år i april. även han är en mycket mysig hane.


Skade "gammel tanten"  en nonself hna som blir 4 år i april. har aldrig haft någon kull med ungar men är allas favorit här i huset.


sen har vi Lollo "sparta´s crazy lou" hon lever värlkigen upp till namnet. hon är den som hörs hökst av alla när det börjar bli dax för kvälls gott, hon ska så småningom få en kull till samans med gulliver.


Ja det är väll vadjag kommer på nu ja , som sakt väldigt dålig på sådanthär men det kommer väll i gång så småningom. :-)


  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards