Jessica

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Jessica - 20 september 2009 20:34

Det har jag nog inte sakt, Liselott min skinny hona hade ett lite sår på ryggen placerat mellan skuldrorna Jag har behanla det med aloevera och i förgår va det gör litet, men så i går hörde jag hur hon va där och kliade igen och skrek så hjärtskärande så jag vet inte vad,Sa till min sambo att bara hon inte rev upp såret igen, Mycket riktigt när jag kom in va såret större än innan stort som min tumnagel ungefär, fick ett kanon tips som jag delar med mig av nu.

Tvätta med alsålsprit eller kok salt lösning

smeta på helosan eller någon annan antiseptisk salva

ta en strumpa du inte är så rädd om klipp bort tå änden och tada så har du en tröja som du kan ta på grisen (glomm inte hål för frambenen)


Liselott bryr sig inte ett skvatt om tröjan och tur är det för i dag är såret jätte fint Skrattande

Här kommer ett par bilder på Liselott och tröjan :)

     


Duvtransporten jag nämde i inlägget innan är nu betalda och mina får ev hem dom i helgen Skrattande Här kommer bild även på två av 3 =) Är så glad för dom transporterna så det finns inte =)=)


 


Nu ska jag och älsklingen se på film =) sagan om konungarnas återkomst

Av Jessica - 20 september 2009 14:55

Fick ett tips av hanna  Om en en som sålde tre duvtranspoter for en mycket billig peng bara 300 kr för alla tre  =) så snäll sambo som jag har fick jag dom i tre år present vi firar tre år på söndag =) å jag har alltid velat ha en sådan transport men dom är ju svindyra att köpa nya =/ men nu behöver jag inte bekymra mig för det längre =) nu har jag tre st =)  Tack för tipset Hanna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards