Jessica

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Jessica - 22 september 2009 08:11

I dag blev det tidig med fast 06,33 kom jag upp ur sängen. nu har marsvinen fått mat och vatten så dom ska klara sig över dan, vet inte om mina får för mycket hö men en hö kaka från syrram går åt på 15 marsvin, men det är klart två förhopnings viss dräktiga honor och 5 väx nde ungdjur är det inte undra på att höt går år =)..


Natten till tisdag får syrran hem en mcket vacker häst =) en tinker valack på 2 år vid namn Tristan han är ju fortfaramde ung men så vacker redan =) ska bli spännande att se hur han utväklas sedan =).

'

Sitter å väntar på syrran nu vet inte om hon sover än eller om hon fastnat framför datan? det sistnämda är nog det mäst troliga Tungan ute, ska ha med mig lite hö hem i dag tänkte jag vi glömmde det i går tur jag hade kvar i garaget =) men nu har jag 15 mycket nöjda marsvin =)...


Jag fattar inte varör det ska regna det är så tråkigt, visst det är bra för svampen att det regnar lite men det kan göra det på natten och inte på dan, vill ju ha sol och varmt höst väder synd man inte kan styra över vädret..


Sitter och funderar på om jag ska ta med mig dadan i dag å se om jag kan kopla upp mig på syrans nätvärk Flört Kanske att det går vem vet,  KOmmer det ett inlägg under dan så vet ni att det fungerar, kommer det inget så gick det inte vägen Tungan ute..


Nu ska jag försöka ringa syrran och fråga vart hon tagit vägen =)


en bild på Tristan

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards