Jessica

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Jessica - 29 september 2010 21:22

Fy så trött jag är, å inte undra på det har varit vaken sen kl 6 i morrse  ..


Alt flytter på bra på den nya praktik platsen =) jag trivs så gott. I dag när dom gjorde en bestälning så såg jag något otroligt, där bland alla grejerna fans CC   å gensat bad jag dom beställa en burk till mig =) så nu får vi se vad den går på   . Bestälde även en sippy flaska  så nu ska det inte sölas mer med vattnet i stora buren =D..


På lördag är det utställning i Landskrona ska bli spännande =) har bara anmält 4 djur så det ska nog vara rätt lungt för min del, ska ställa våran uppfödar grupp   så håll tummarna =)


Har nog inte nämt det har ju flyttat hit flera nya grisar med =)





Polka Pig´s montessa - en näpen teddy tös

  Abbyline´s Summer is her - en mycket söt oxh näpen abby tös =)  Ada - Pet hona  Agda - Pet hona    


 Ada är nog lite av en favorit i alla fall hos mig =) hon kommer ä'ven ställas i pet längre fram




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards