Jessica

Direktlänk till inlägg 23 september 2009

Rubrik saknas

Av Jessica - 23 september 2009 07:48

Vi fick inte i gång nätet i går...


gick upp halv 7 i dag då ringse anna =), sisster som vanligt käns det som nu och vänta på syrran, vet inte riktigt när hon hämtar mig i dag, hon ska till uddevalla sjukhus med sin dotter som har problem med sin andning och är förmodligen för trång i luftvägarna i näsan, Hon har så svårt att hänga med sina gämmgammla kamrater io skolan när det gäler idrot och ådant , va kul är det och inte kunna vara med på i droten när man gärna vill det? hon går ju i 8 an nu och vill ha betyg i det med =).. så  jag får se om syrran kommer innan eller efter besöket.


Marsvinen är öt tillfället nöjda och glada dom knaprar morot och snart ska jag ta in höt som jag fick i går =) tur va väll de för det jag hade tog slut i går kväll =)


Lollo va ju parad med Översten men något gick fel och hon blev inte dräktig =(,  Jag såg häromdan i söndags tror jag det va  att hon brunstade så jag changsade och släpte in henne till NIsse och siken tur hon va motaglig =) jag vill ju inte separera honorna för länge för jag vet hur det kan gå, sist fick Lollo gå med nisse hella dräktigheten och stackars skade gå ensam, så snabba smidiga parningar hoppas bara det tagit sig men det tror jag allt för Nisse kan sin grej =) Kan ju hoppas på lika fin kull mellan dom två igen =)  med lite choklad Cinnamon och zobel bebar =) men den kuller kommer mäst troligt att säljas om vi inte får någon riktigt perfect skinny eller lakeland =)..


Ne nu ska höt in


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 29 september 2010 21:22

Fy så trött jag är, å inte undra på det har varit vaken sen kl 6 i morrse  .. Alt flytter på bra på den nya praktik platsen =) jag trivs så gott. I dag när dom gjorde en bestälning så såg jag något otroligt, där bland alla grejerna fans CC   å g...

Av Jessica - 27 september 2010 21:25

Jo ja det va det med att bogga ja är visst väldigt dålig på detta   men men får forsöka skärpa mig...   Vad har hänt sen sist? ja det är ju ganska mycket...   Det började i sommras med att vi fick hem Rolfy som sas vara steril ( gick inte att...

Av Jessica - 2 april 2010 10:02

Säger bara det vart FAN gör man av 100 kg havre   . Bor i lägen het och min sambos pappa har fixat havre till djuren trodde jag skulle få typ 15-20 kg för det är ju lagom då, men ne 100 kg ska jag få  , så är det någon som vill köpa billigt hör av er...

Av Jessica - 27 februari 2010 20:25

Ja jag har änna glömt bort bloggen   loar att försöka skärpa mig nu..   Myket har hänt sen sist.. Lodur fluttade till  M & T oh har varit på utstälning oh plockade hem  besta pet 3 placering   .. Sen har vi Luuka som flyttade till R här i trollhä...

Av Jessica - 26 november 2009 10:19

I morse när jag vakna hade Lollo fått 3 helt bedårande ungar =) 2 cgrested lakeland och n överbegårad skinny           ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards